مطالعات و رساله معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل مطالعات و رساله معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مطالعات و رساله معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی

مطالعات-و-رساله-معماري-طراحی-مركز-علمي-و-آموزشي-كودكان-پيش-دبستانی

دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی
در قالب Word و 374 صفحه و قابل ويرايش و آماده براي ارائه ،دفاع ،چاپ و کنفرانس ميباشد

========================================================
تمامي فايل هاي سيستم، توسط کاربران آن آپلود مي شود. اگر در فايلي تخلفي مشاهده کرديد و يا مالک پروژه اي بوديد که از وجود آن در سايت رضايت نداشتيد با ما تماس بگيريد، در اسرع وقت به گزارش شما رسيدگي مي شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
========================================================

تمامي فايلهاي موجود در سايت صرفا براي راهنمايي و کمک به دانشجويان و محققين عزيز مي باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.


قسمتهايي کوتاه از متن:

سیاستهای آموزشی

میزان ثبت نام در مراكز پیش دبستانی طی سال تحصیلی99ـ 1998 در سراسر كشور9/6 درصد برای مجموع دختر و پسر است. میزان ثبت نام برای دختران 5/6 درصد و پسران 7 درصد است. اما میزان ثبت نام براساس جنس شامل بچه‌‌هایی كه در برنامه‌‌های آموزش مادر ـ كودك شركت می‌كنند نمی‌‌شود چون آمار جداگانه ای در مورد جنسیت كودكان در این برنامه‌‌‌ها به عمل نیامده است.
علاوه بر تعداد كودكان مراكز دولتی آموزش پیش دبستانی، تعداد كودكان مراكز مهد كودك تحت نظارت مراكز خدمات اجتماعی كه بر طبق اصل191 به نگه‌داری از كودكان با هدف فراهم نمودن آموزش پیش دبستانی برای كودكان نیازمند و تامین سلامتی جسمانی و روحی آنان و آموزش عادات و نگرش‌‌‌ها و ارزش‌‌های پایه در گروه های سنی 0 تا 6 سال ، افزوده شده است.
خدمات اجتماعی فردی درمراكز نگه‌داری كودك روزانه فراهم است.مراكز مهدكودك و امكانات مراكز اجتماعی در مؤسساتی كه به آن نیاز داشتند به منظور فراهم نمودن آموزش پیش دبستانی برای كودكانی كه اولیائشان در مؤسسات و سازمآن‌‌های دولتی مشغول به كارند ساخته شده است. اصل191 قانون خدمتگزاران دولتی بر احداث مهدهای كودك و امكانات رفاهی ویزه خدمت‌گزاران دولتی تاكید دارد.


فهرست مطالب به صورت زیر میباشد:
مقدمه
    بيان موضوع و طرح مسأله
    بيان ضرورت و اهميت مسأله
    اهداف تحقيق
    نتيجه گيري
    برنامه زمان بندي
    بخش اول : مطالعات پايه
    فصل اول : روانشناسي كودك (برخورد روانشناسانه با موضوع)
    روانشناسي رشد
    روانشناسي كودك
    شناخت كودك از ديدگاه روانشناسي
    روانشناسي رشد
    مفاهيم بنيادي در روانشناسي رشد
    مراحل رشد كودك
    تقسيم بندي دوران كودكي
    ويژگي كودكان 4-3 ساله
    ويژگي كودكان 5-4 ساله
    ويژگي كودكان 6-5 ساله
    نتيجه گيري
    فصل دوم : نگاهي به آموزش و پرورش (شناخت تكنولوژي آموزشي)
    شناخت و تحليل سيستم هاي مختلف آموزشي
    اهداف آموزش
    روش هاي آموزش
    نقد و بررسي نظام هاي آموزشي
    سنتي (معلم محور)
    رايج (موضوع محور)
    مدرن (دانش آموز محور)
    نگاهي به آموزش و پرورش پيش از دبستان در جهان امروز
    اهداف آموزش و پرورش در كودكستان ها و مراكز آموزشي ـ تربيتي پيش از دبستان
    انتخاب شيوه آموزش مناسب
    نتيجه گيري
    فصل سوم : ابزارهاي آموزشي
    بازي
    تعريف بازي
    اهميت و هدف بازي
    عوامل موثر در بازي
    خصوصيات بازي
    انواع بازي از جهت محتوا و كاربرد
    مراحل رشد و انواع بازي در آن ها
    نقاشي
    تعريف نقاشي كودكان
    مراحل نقاشي كودكان
    چرا كودكان نقاشي مي كشند
    قصه ـ قصه گويي
    رسانه هاي آموزشي
    ويژگي يك رسانه آموزشي مطلوب
    طبقه بندي قراردادي رسانه هاي آموزشي
    نتيجه
    بخش دوم : مطالعات زمينه
    ضوابط مكان يابي
    الف) ضوابط اجتماعي بافت
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: رساله معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی مطالعات معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی پایان نامه معماری طراحی مركز پيش دبستانی ظوابط و استانداردهای طراحی مركز پيش دبستانی برنامه فیزیکی طراحی مركز پيش دبستانی